If Men Could Menstruate



44 Comments, Comment or Ping

  1. Ivy

    That was hilarious! :) If only….

    Taylor Reply:

    DID YOU Know, It has been studied, and proven, that men can PMS for woman!! if you are around a man a lot, then you can actually make them break out, and get all snappy, and lots of other crap!! If you think about it, its the same concept, as if you were around one of your friends, and you got on your moms monthly track.i just thought it was a cool thing to know.

    May 13th, 2009

  2. SRB

    Q is this TRUE????
    So did he get his period.
    I thought guys get something else.

    Sarah Reply:

    no, this is not true. i no, its confusing but its a joke. they are kinda making fun of us girls, who really do go through it. anyway, it sometimes seems that they are pmsing (moodswings, and just not feeling like yourself.) but thats just their nature lol. they do not menstuate. if they did, then everything would be all messed up. anyway, hame on them! its not funny what we girls have to go thru!

    Guadalupe Reply:

    u are sooo right at first i thought it wuz tru but it isnt
    they dont no what we go thru during our time of the month!!!

    May 29th, 2009

  3. Tara

    Very funny! If only that were true. When I complain about pains in my stomach during my period, my guy friends think I’m lying. I wish they knew what it felt like!

    Courtney Reply:

    This video is so funny. I got my first period yesterday and I am 14 years old. I know this is making fun of girls kind of, but it made me feel so much better. Thank You guy, yall guys, yall were very brave. (and good actors) or should I say actress!

    June 30th, 2009

  4. hey

    lol no he didn’t really get a period..
    they were just jokin around

    June 30th, 2009

  5. Ximena

    LOL! man i wish they really did feel the pain!

    Dani Reply:

    I KNOW.

    Natalie Reply:

    Same here.
    Or at least I wish they had some other kind of monthly mess!

    July 1st, 2009

  6. Layna

    My brother thinks it is so hilarious what women have to go through when they are on their period. He cracks nasty jokes that are seriously stupid. He makes fun of tampons and pads. My mom is always the one to set him straight. She says ” You want some pads.” Then he shut up.

    Livvy Reply:

    Guys make fun of girls getting their periods because they’re glad they’re not girls, because the concept of periods and tampons and pads is too much for them to handle. They’re scared of ti .They’re really all a bunch of wimps. Maybe not these guys, I’m not sure.

    July 1st, 2009

  7. KDD

    That was sooooo nasty and yeah guys don’t have their period unless they used to be like a woman or something

    July 1st, 2009

  8. harriet

    LMAO that was great! loved it

    July 1st, 2009

  9. jessie

    omg i know i rly wish guys could feel the pain but hey alot of guys have sisters some are sensative to that some arent there are alot of guys at my school who will acctually rub a girls back if shes crampin rly bad and is almost in tears…..i know its wierd but around here there raised to take care of the women no matter what

    Cassidy Reply:

    i live in mississippi and no guy would do that here lol where do you live? like what state?

    July 1st, 2009

  10. tara i think u are so right

    i agree with tara boys sooo dont no wat it is like 2 have a peiriod

    July 1st, 2009

  11. morgan

    wat do guys get? i know that they dont get periods but wat is it that they get? becuz i know all the guys at my school r always joking arounnd saying stuff like i had mi period yesrterday, and all of mi friends are always like yaa if only u knew wat girls have to go through on a monthly basis. uhh, it makes me soo madd when they say that. if i had one wish it would be for guys to go through wat girls do!!

    but if anyone does have theanswer to wat guys get plz message me backk

    Tanya ;) Reply:

    They don’t get anything, their thingamabobber is just sensitive. That’s about it…. and if they don’t get relieved, if you know what i mean, then they have wet dreams.. and that’s everything. Lucky people.

    July 12th, 2009

  12. Alliy

    HEY!! Ladies! Pull yourselves together! Don’t think about having your period as a bad thing or a curse! Think about it as having the ability to give life to our world. Yeah… it hurts… but its just something that happens to you. It happens, and yeah I wish guys had it too, but their too wimpy to have a period. We are so much stronger than them! Think of it as an atvandage in a war called life, not a weakness!

    July 13th, 2009

  13. Kamille

    OMG if only they actually went through what we do every month!!!!!
    That was pretty funny to wow.

    July 14th, 2009

  14. lol when i saw this i was like r they for real?? and why would the counselor give u boxers?

    Tanya ;) Reply:

    b/c they’re covered in blood.. kinda makes sense. =D

    July 16th, 2009

  15. Tanya ;)

    I love these guys though, they seem like really cool people to hang out with.

    July 21st, 2009

  16. Tae

    ok… kinda funny but weird. i don have my period yet and i hope that it is ok.

    July 24th, 2009

  17. Marjaan

    this is soooo disgusting!!!! and they’re making fun of us too. its not fair, really. not even out fault we have periods.

    July 26th, 2009

  18. Candy

    omg i wonder if his techer looks like a mouse because my techer was Mr.Ray and he said he was a counsler a few years ago

    August 8th, 2009

  19. Haley

    girls seriously omg its just a joke their intention was not to make fun of us it was to make us laugh girls seriously talk a chill pill would ya

    August 9th, 2009

  20. Hannah

    that was odd

    August 10th, 2009

  21. Megan R

    Yea men take not haveing it like haha my dad and brother say ur pmsing cuz either me or my mom i s haveing it and then we get mad and go shopping so haha to them lolz

    August 18th, 2009

  22. MACKENZIE

    GUYS SUCK !!! they have no idea what it is like to go through the pain of a period. They think its fun to look at girls boobs and make fun of them for having a period/. ITS SO CRUEL!!!

    August 21st, 2009

  23. Mykaela

    in a way this video kinda ticks me off.. they shouldn’t make fun of us they have no idea what it’s like… ( not that i do I still haven’t gone through anything but.. )

    August 31st, 2009

  24. Tiffany

    “You know I had my maxi pads, five day flow!” lol that was hilarious! He was like boasting about it!!!

    September 4th, 2009

  25. JJ

    do guys really get ther periods? i thought they just git a deeoer voice? am i missing info?

    September 5th, 2009

  26. Hayley

    Haha, they do too. They get wet dreams, I guess its like wetting the bed. I loved this video, but it isnt cool of them at all to be making fun of us

    September 10th, 2009

  27. no! wet dreams is not like wetting the bed its something waaaaaaaaaay different

    October 11th, 2009

  28. Erin

    I LOVE this video! I laughed so hard the first time I watched it (coincidentally the day I got my first period) and I was haveing a bad day and this cheered me up compleatly. Very cleaver. Now if it were true…

    October 27th, 2009

  29. I KNOW HUH? THT WOULD B FUNNY

    November 15th, 2009

  30. Sharri

    i dont find it funny. Theyre making fun of us. I soooooooo do wish that they could feel the pain we have. Emotional and Physical.

    November 20th, 2009

  31. Holly

    I love how \Amish Paradise\ by Weird Al is playing in the background of the video.

    November 29th, 2009

  32. rachel

    seriously you girls need to chill out and get a sense of humor.guys make fun of me all the time and i just laff.

    December 31st, 2009

  33. liz

    omg that is soooo funny

    February 27th, 2010

  34. looloo

    When speaking of the beauty and delicate balance of a period avoid the term “Pop goes the weisel!!!!” great vid.

    March 6th, 2010